sorry - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van angelique schaijk - WaarBenJij.nu sorry - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van angelique schaijk - WaarBenJij.nu

sorry

Door: angelique

Blijf op de hoogte en volg angelique

20 Juli 2011 | Indonesië, Sanur

ik voel me toch wel een klein beetje schuldig over mijn opmerking over het weer. het duurt nu ook wel erg lang, maar volgens weeronline zien jullie dinsdag 26 juli ook weer een beetje zon! ik gun het jullie van harte, tuurlijk. alleen hebben jullie me zo lang ingepeperd dat het in nederland ook zo'n mooi was en ik daarom niet weg hoefde te gaan. dat kon natuurlijk niet goed blijven gaan, het blijft nederland!
maar goed bij deze.. ik leef met jullie mee, vooral alle mama's met kids die hele dagen binnen moeten zitten. er is nog wel een alternatief... allemaal naar stappegoor ;) kun je meteen alper de groeten doen. en als je vandaag gaat kun je hem feliciteren, want hij is jarig!!! en als je het echt beu bent dan boek je toch snel een ticket naaar Bali, gezellig!
prima te doen hier, rond de 30 graden. blauwe lucht met wat groen van de palmbomen. alleen 's nachts de airco op 26 graden....
verder weinig nieuws hier, heb gisteren santi (die van 12 jaar terug) de opdracht gegeven voor mij de tassen te maken. ze zegt dat ze vrijdag of zaterdag al klaar zullen zijn. ben benieuwd. ga morgen kijken waar ze gemaakt worden.
verder hebben ze gisteren het voorbeeldje gebracht voor de labeltjes, zien er leuk uit al zeg ik het zelf. zal een foto plaatsen. duurt 7 tot 10 dagen voor ze klaar zijn. de tags (papieren labels) waren klaar maar toen ik ze ging ophalen zag ik dat ze ipv paars roze hadden gebruikt.... de eerste keer was het te donker paars en zouden ze nieuwe maken met lichter paars. daar hebben ze roze van gemaakt want dat vonden zij mooier....??? dus nu weer opnieuw in de maak, zijn morgen ook klaar als het goed is. dus morgen doen we weer een rondje denpasar en kuta om te kijken hoe het er allemaal voor staat... spannend.
nog ff korte anekdote voor ze ons ontbijt op ons terras neerzetten..
het barst hier altijd van de mieren, kleine, grote, allerlei maten. de grote rode gaan voor dood vlees (zo wordt een dode cicak binnen een dag helemaal opgegeten) en de kleine zwarte gaan voor de suiker. overal komen ze in, waar dan ook. behalve de koelkast. maar goed nou liep ik een tijdje terug in de carrefour (hebben ze hier dus ook) en het stond er vol met lekkere dingen, een hele corner vol met zoetigheid, taarten etc. helemaal blij met een zak schuimkoeken...heerlijk!
maar bij het inpakken van een paar gebakjes vroeg ik aan de verkoopster hoe het toch kon dat ze daar geen last hadden van mieren. het was immers een walhalla voor mens en mier. ze wist het ook niet precies en had het over het spuiten van vergif etc... zou me niets verbazen ook. ook boeren gebruiken hier veel pesticiden etc. nee van mieren hadden ze geen last vertelde ze met enige trots. wel voegde ze er aan toe dat er regelmatig kakkerlakken rondliepen. maar die schoten zo snel onder de stelling die zag je dan toch niet meer...... dus....
even verderop stonden bussen vergif te koop en raad een was je erbij kreeg als je er twee kocht?.............
een gratis drinkbeker voor baby's!
sommige dingen blijven apart. maar da's maar goed ook anders heb ik niets te vertellen :)
maar goed ons ontbijt wordt gebracht en dan moeten we maar eens even een duikje gaan nemen.
succes en geniet van de droge momenten, nog ff doorbijten en dan schijnt het zonnetje weer. het zal toch geen 6 weken slecht weer blijven??
tot snel xxx

  • 21 Juli 2011 - 08:31

    Patricia:

    gave labels angelique. die paarse pasta vind ik er wel een beetje ranzig uitzien. net maden haha

  • 21 Juli 2011 - 08:32

    Patricia:

    en het is je vergeven. geniet daar nog maar lekker van het weer, maar stuur ook gewoon een beetje zon deze kant in.
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

een nieuwe start in Bali!?

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2011

laatste avond

29 Juli 2011

nog 10 dagen

23 Juli 2011

tassendrama

20 Juli 2011

sorry

17 Juli 2011

het kan altijd erger
angelique

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 615
Totaal aantal bezoekers 56725

Voorgaande reizen:

10 Maart 2011 - 09 Augustus 2011

een nieuwe start in Bali!?

Landen bezocht: