het kan altijd erger - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van angelique schaijk - WaarBenJij.nu het kan altijd erger - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van angelique schaijk - WaarBenJij.nu

het kan altijd erger

Door: angelique

Blijf op de hoogte en volg angelique

17 Juli 2011 | Indonesië, Sanur

na heel wat gesubat kwamen ze vandaag rond 17.00 de tassen brengen.
ik helemaal blij dat ze uberhaupt al kwamen en ze hadden nog spullen bij zich ook.
alleen had die smiecht geen leer aan het tassenmannetje gegeven maar een soort van nepleer..... wat denkt ie nou?
tuurlijk kwam hij weer niet zelf opdagen en voelde de mannetjes die kwamen zich ook rot, maar daar heb ik dus weer niets aan.
ik was er klaar mee en wilde mijn aanbetaling terug... dat hadden die mannetjes natuurlijk weer niet op zak. de arme sloeber had zelfs geen beltegoed om onze oplichter budi te bellen. uiteindelijk toch te pakken gekregen en hij beloofde dat ik mijn geld mocht ophalen in zijn winkel.
ja duhh... ik heb de tassen hier gehouden en hij mag ze zelf komen ophalen als hij meteen mijn aanbetaling meeneemt!
morgen meteen op zoek naar een betrouwbaar tassenmannetje.
na mijn teleurstelling weg te hebben gegeten met een big mac menu (tot vreugde van de kids natuurlijk) was ik net even op www.nu.nl aan het kijken. en tja ... het is natuurlijk best zielig maar aangezien ik zo lang te horen heb gekregen hoe warm het wel niet was en hoe droog... kon ik een glimlach niet onderdrukken bij het lezen van dit berichtje
http://www.nu.nl/binnenland/2567476/mogelijk-natste-juli-ooit.html
het is in ieder geval wel goed voor het gras :)
hopelijk blijft het beperkt tot juli en ik zal het zonnetje in augustus meenemen ok?!
veel plezier en vergeet de plu niet he... trusten

  • 17 Juli 2011 - 14:21

    Ton & Diana:

    Hoi Angelique,
    Fijn dat jullie weer terug komen in augustus ,wij vinden het iedergeval fijn om je weer terug te zien,maar we hebben wel genoten van je verhalen je zou zo een boek kunnen schrijven,geniet nog van het mooie weer daar,en we zien elkaar weer snel.geef de kinderen een knuffel van ons.
    x

    x

  • 18 Juli 2011 - 12:02

    V:

    leuk lachen gezellig fijn en vooral super dat je ons ook een vakantie met een zonnetje gunt, drol!!!

  • 19 Juli 2011 - 10:47

    Patricia:

    leuk datjij zo met ons mee leeft (wij hebben dan wel heel mooi weer gehad in april en ergens in juni, maar dan moesten wij allemaal kei hard werken). ik vind dat wij nu ook wel ff lekker weer verdiend hebben hoor in de vakantie
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

een nieuwe start in Bali!?

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2011

laatste avond

29 Juli 2011

nog 10 dagen

23 Juli 2011

tassendrama

20 Juli 2011

sorry

17 Juli 2011

het kan altijd erger
angelique

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 56725

Voorgaande reizen:

10 Maart 2011 - 09 Augustus 2011

een nieuwe start in Bali!?

Landen bezocht: