nieuwe foto's - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van angelique schaijk - WaarBenJij.nu nieuwe foto's - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van angelique schaijk - WaarBenJij.nu

nieuwe foto's

Door: angelique

Blijf op de hoogte en volg angelique

16 Mei 2011 | Indonesië, Sanur

hoi,
niet echt een reisverslag, dat zou wel erg snel zijn he.
maar wilde wel even laten weten dat het max aantal foto'van 10 naar 150 is gegaan. heb dus nieuwe foto's geplaats. incl foto's van de gemaakte spullen en zelfs van mezelf in bikini.... ohh jeee!! maar niet inzoomen he
en zit er hier zo in dat ik ben vergeten dat het aanstaande weekend meimarkt is. wie gaat mij vertegenwoordigen daar???
of nog beter.. al skypend met mij over de meimarkt lopen!!!
xxxxxxxxxx

  • 16 Mei 2011 - 15:47

    Gitte:

    Wat leuk weer die foto's:) Hoop toch echt een keer langs te kunnen komen.. Dikke knuffel voor de jongens..

  • 16 Mei 2011 - 18:50

    Patricia:

    heel gaaf gedaan vrouw

    echt super leuk en fleurig. jammer dat ik niet mag inzoomen, want nou heb ik de bikini nog niet helemaal goed gezien haha

  • 16 Mei 2011 - 18:51

    Patricia:

    het kaartje is ook echt gaaf
    ik ben benieuwd naar de tassen

  • 17 Mei 2011 - 21:10

    Ton & Diana:

    Ha, Heel goed je eerste ontwerpen,ik ben ook benieuwd naar de tassen.
    dikke x

  • 18 Mei 2011 - 09:44

    Maria :

    hoi allemaal ,wat een verslag,erg leuk en wat geweldig hoe jij alles voor elkaar krijgt en de weg weet.fijn dat jullie het zo goed maken.groeten van ons

  • 22 Mei 2011 - 17:39

    Mariette:

    Hey Angelique en mannen,

    Eindelijk, ook eens een geluid van deze kant. Met ontzettend veel plezier lees ik bijna iedere zondagavond je verhalen. Mannen achter de buis voor de voetbal en ik achter de p.c.Wat een pracht verhalen.Hoe jij dit beschrijft...heerlijk.Wie verre reizen maakt kan veel verhalen. Hier is het bewijs. Super knap van je. Die drive die je hebt is ongelooflijk.
    En al die foto's !Fantastisch.
    De meimarkt zit er hier op. Wat een kramen en mensen. Een hele gezellige sfeer bij een lekkere temperatuur.
    Ik heb de slag van mijn leven geslagen:
    Een goed lopende naaimachiene voor 12.50 euro. Ga ik iemand heel blij mee maken!(hoop ik)
    En bekers voor mensen die er eentje verdienen. Jij staat voorop.
    Hou je goed, heel veel groetjes van allen hier en een dikke zoen. Jet


  • 29 Mei 2011 - 20:27

    J:

    Hé scheetje!!!!

    Na ons sms-contact hier nog even een bericht! Jammer dat je er niet bij was, gisteren! We hebben je gemist, maar dat snap je wel!
    Had graag met jou in Gilze rond willen wandelen en kiekjes geschoten, maar misschien volgend jaar???? Kunnen we meteen die 2 flessen onaangebroken Malibu soldaat maken.....

    Ik wil ook zo'n cicak-bikini! Met roze! En kun je ze ook in zebraprint maken?! En dan met roze?! En misschien panterprint met geel?! Die wil ik allebei!!!

    Hoor dat Alper nu snel naar jou toe gaat komen?! Wat zullen jullie elkaar in de armen vallen en tranen met tuiten huilen......... En Milan en Ilias?! Die kun jij dan voorlopig niet meer knuffelen denk ik! Die zitten alleen nog maar bij papa op schoot!!!!

    Meid, ik hoop binnenkort met jou weer te skypen!
    Sorry trouwens dat ik al eventjes niks meer van me had laten horen. Ben inmiddels ook op vakantie geweest... Met mijn vriendinnetjes naar Cyprus! Was heel gaaf geweest! Hoor je nog wel!

    Dikke X van J
    Miss you!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

een nieuwe start in Bali!?

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2011

laatste avond

29 Juli 2011

nog 10 dagen

23 Juli 2011

tassendrama

20 Juli 2011

sorry

17 Juli 2011

het kan altijd erger
angelique

Actief sinds 18 Feb. 2011
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 56717

Voorgaande reizen:

10 Maart 2011 - 09 Augustus 2011

een nieuwe start in Bali!?

Landen bezocht: